Facelifting Logseta 5F GT
Dodano: 06.08.2020
Kompaktowy, 12-tonowy forwarder Logset 5F GT jest najczęściej sprzedawanym modelem forwardera marki Logset w Finlandii, krajach bałtyckich i Francji. Nadszedł czas na wprowadzenie kilku modernizacji w tym modelu.
Zmodernizowany model maszyny wyposażony jest w 4-cylindrowy silnik wysokoprężny AGCO Power 49 LFTN zgodny z najnowszymi przepisami UE dotyczącymi emisji spalin Stage 5. Nowy silnik ma moc o około 20 koni większą niż poprzedni model (140 kW zamiast 127 kW).
Chłodnica jest wydajniejsza i skutecznie chłodzi hydraulikę. Ponadto nowy silnik LFTN jest łatwiejszy w serwisowaniu. Hydrauliczna regulacja luzów zaworowych sprawia, że ich serwiowanie jest zbędne, co skraca czas potrzebny na czynności serwisowe.
- Wprowadzono wiele pomysłów naszych klientów i dealerów. 30-litrowy zbiornik DEF jest teraz wykonany z tworzywa sztucznego i można go znaleźć w odnowionej przedniej klapie po prawej stronie maszyny. Zbiornik ma dużą zakrętkę, która ułatwia napełnianie zbiornika bez rozlewania, mówi projektant Mika Myllymäki.
Forwarder jest standardowo dostarczany z dźwigiem Mesera 83 ze zintegrowanymi wężami hydraulicznymi.
Dostępne będzie od teraz również zawieszenie kabiny Smooth Ride w tym modelu.
Kilka nowych sztuk zostało już dostarczonych do klientów w Finlandii.
Źródło: logset.com
Nie dodano jeszcze żadnego komentarza.